CONCURSU DE REDAICIÓN EN LLINGUA ASTURIANA

20/11/2023.
Alumnáu de 1º bachilleratu de Llingua asturiana y Lliteratura na primer fase de la II Olimpiada Escolar “Urbano Rodríguez”. ¡Muncha suerte!

AST:Los alumnos 1° bachilleratu de Llingua asturiana y Lliteratura participaron el 17 de payares na primer fase de la II Olimpiada Escolar de Redaición “Urbano Rodríguez” organizada al traviés del Teams pola Academia de la Llingua Asturiana. Deseámos-yos muncha suerte pa pasar a la siguiente fase, que sedrá nes propies instalaciones de l’ALLA’l 20 d’avientu.

CAST: Los alumnos de 1° bachillerato de Llingua asturiana y Lliteratura participaron el 17 de noviembre en la primera fase de la II Olimpiada de Redacción “Urbano Rodríguez” organizada por la Academia de la Llingua Asturiana. Les deseamos mucha suerte para pasar a la siguiente fase, que será en las propias instalaciones de la ALLA el 20 de diciembre.