CERTÁMENES DE LA SELMANA DE LES LLETRES ASTURIANES.

28/04/2024.

Los alumnos de llingua asturiana de 1º Bachilleratu algamaron el premiu accésit a la “Meyor Postproducción y Efectos sonoros” del Certame de Pódcast organizáu pola Conseyería d’educación pa celebrar la Selmana de les Lletres Asturianes. Ficiéronlo col programa “Cinco anuncies y un cantar” que prepararon, grabaron y foi editáu en Radio El Crisol.
¡Norabona!
Los alumnos de llingua asturiana de 1º bachillerato ganaron el premio Accésit a la “Mejor postproducción y efectos sonoros” del Certamen de Pódcast organizado por la Consejería de educación para celebrar la Selmana de les Lletres Asturianes. Lo hicieron con el programa “Cinco anuncies y un cantar” que prepararon, grabaron y fue editado en Radio El Crisol.
¡Enhorabuena!